
محرم رسید!يادمان باشد:اول نماز حسين، بعد عزای حسين.اول شعور حسينی، بعد شور حسينی.محرم و صفر زمان باليدن است نه فقط ناليدن، بساطش آموزه است نه موزه.تمرين خوب نگريستن است نه فقط خوب گريستن...!!!السلام عليک يا ابا عبدالله! تسلیت باد محرم ۱. آدمهای اصیل تقلّا نمیکنند که دیگران دوستشان داشته باشند آدمهای اصیل، خودشان هستند. آنها میدانند که بعضیها دوستشان دارند و بعضی دیگر، نه. با این قضیه مشکلی هم ندارند. مسئله این نیست که آنها به علاقه داشتن یا نداشتن دیگران اهمی...
ادامه مطلب
محرم رسید!يادمان باشد:اول نماز حسين، بعد عزای حسين.اول شعور حسينی، بعد شور حسينی.محرم و صفر زمان باليدن است نه فقط ناليدن، بساطش آموزه است نه موزه.تمرين خوب نگريستن است نه فقط خوب گريستن...!!!السلام عليک يا ابا عبدالله! تسلیت باد محرم ۱. آدمهای اصیل تقلّا نمیکنند که دیگران دوستشان داشته باشند آدمهای اصیل، خودشان هستند. آنها میدانند که بعضیها دوستشان دارند و بعضی دیگر، نه. با این قضیه مشکلی هم ندارند. مسئله این نیست که آنها به علاقه داشتن یا نداشتن دیگران اهمی...
ادامه مطلب